NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Friday, July 8, 2011

Malang sungguh nasib ku hari ini

Posted by Nono AB Jalil at 5:40 PM
Perkara yang pertama:
/no
Handphone aku termasuk dalam lubang jamban. Yarabbi! My phone!!!!
What the !@#$%^&* ~!
Kesialan yang sangat handphone aku masuk lubang jamban!
Oi! Oi!
Jahanam sudah handphone aku... 
Dahlah handphone aku yang satu tu je dapat 3g.
Tak dapat lah aku 3g darling aku dah.
Dah  tu, kamera pun tak dapat tekan!
Keypad pun jam! Jam oi!
Screen dia pulak? Tak payah cakap, sure nya kabur yang amat sangat.
Ah!!!!!!!!! Damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Perkara yang kedua:
/no
Hukhukhuk..~   T^T
Pasal FACEBOOK..
Kesialan kau Facebook!
Kesialan kau @#$%^& !
Apa motif kau pun aku tak tao. Aku nak bahagia oi!
Dunia CINTA aku memang sentiasa dilanda masalah
Memang sentiasa huru hara!
Menangis kembali daku..
/omg

Perkara yang ketiga:
/no
Totally bastard! 
Bersepah bilik tidor aku gara-gara adik aku..
Macam kapal pecah je!!!!

Perkara yang ke-empat:
/no
Ya rabbi!! Apahal dengan mimpi aku?
Pelik memang pelik!
Aku rogol perempuan?
Sampai pregnant? Sampai perempuan tu benci kat aku?
Siapa pilak perempuan tu ?
Aku sumpah aku tak kenal.
Ada pulak tu.. Aku LESBIAN?
Aku kissed perempuan?
Siapa pulak perempuan atas motorsikal yang kissed aku tu?
Aneh memang aneh mimpi aku tu...
Seram aku rasa...!
AWWWW..!!!!

0 comments on "Malang sungguh nasib ku hari ini"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal