NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Monday, August 1, 2011

Saat Menanti Waktu Berbuka Puasa

Posted by Nono AB Jalil at 6:19 PM
Konnichiwa Minna-tachi!!! /hihi

Konbawa BLOGGER sekalian alam..
Hee..Kusyuk-kusyuk aku layan lagu..
Aku tertatap gambaran facebook /dignose adik aku si Nini..
Banyak jugak lah aku tengok dorang mengadu..

Contohnya lah...
‎-S'tngah jam gk ya 

boring eh!!!!cepatlah msa!!aku dah lapar toX!!


Kesian aku tengok budak-budak tak tahan lapar(lebih kepada dahaga sebenarnya)..

Teringat aku zaman aku kecik-kecik dulu..
/blush
Mak aku umpan aku puasa guna duit..
Pasal aku nie degil ckit nak puasa..
1hari puasa dapat RM2 dan kalau 1/2hari puasa dapat RM1.
Jadi,setiap hari aku kira duit yang bakal aku dapat raya kelak.
Last-last, bila dah raya, aku tagih duit aku, mak aku cakap budak kecik tak boleh pegang duit banyak-banyak.
Merajuk lah aku dibuatnya /hmm pasal dah tak dapat jumlah aku nak. hihihihih..

Akan tetapi, sejak daripada hari tu jugak, aku dah start berpuasa sampai sekarang walaupun tak pernah penuh.
Al-maklum lah, /please aku kan perempuan. Puasa tak pernah penuh. Kena ganti lah jawabnya. /XD

Domo /bye




0 comments on "Saat Menanti Waktu Berbuka Puasa"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal