NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Saturday, December 31, 2011

Syukur Alhamdulillah

Posted by Nono AB Jalil at 9:07 AM
Salam ...


Hati aku sangat gembira.hihi
 Mak aku kejap tadi (8.27am), balik ke rumah. Memang SUMPAH aku terkejut la jugak. Terganggu tidur aku kejapzzz . Aku tanye lah mak aku, KENAPA balik tiba-tiba la,kan? fuh

Jawabnye, kekurangan stok. Barang banyak LAKU.

Aku senyum je,>< alhamdulillah.. Rezeki dari ALLAH.
Siap bagitau jugak, minggu nie, dia dapat RM17k hasil duit daripada bisnes dia. 
Cun-cun pulak hujung tahun. 
Ada la jugak bajet adik-adik berbelanja barang sekolah (dorang belum beli barang sekolah lagi pasal mak BUSY)

0 comments on "Syukur Alhamdulillah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal