NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Monday, January 30, 2012

Digital SLR: SONY A350

Posted by Nono AB Jalil at 11:03 AM
Haaaihhhhhhhhh! ( mengeluh panjang aku )
Semakin aku online (esp survey harga DSLR) semakin tension aku tatap harga pasaran DSLR yang ada kat pasaran. Itulah hypothesis tentang perasaan aku sekrang. Makin aku layan, makin pasrah hati aku.

I want to own DSLR but i cant afford it. Too much expensive for me. 

( Body Only )


Sony A350 body only = RM20xx
Sony A350 + 18-70mm F3.5-5.6 DT = RM23xx
Sony A350 + 18-70mm F3.5-5.6 DT + 55-200mm F4-5.6 DT = RM26xx

Aku pun tak tahu tahun bila punya harga nie tapi tengok harga yang beribu dah buat aku pening. Pasal aku tak mampu. Haish.....

Nanti PC FAIR yang akan datang kat Sibu nie, aku nak pergi pasal tahun lepas aku nak pergi, Daddy Buhuq ugut aku pulak dengan kata yang dia akan pergi JOM HEBOH kat Kota Bharu(2011). Kecik ati aku. Sampai hari ni lagi aku masih ingat. Memang menyesal sangat-sangat aku tak pergi time tu. Dia tak tahu betapi gila nya aku dengan DSLR. Niat aku nak cuci mata dengan tatap DSLR puas-puas dan yang melambak-lambak kat PC Fair tu tapi aku kena ugut pulak. Sedih aku bila ingat balit.

Kali nie, entah dapat ke tidak aku pergi ke PC Fair tu... :( Risau aku ada urusan yang lain pulak).

PASRAH !


Ketibaan 27 April 2012 AKAN KU NANTIKAN.
Insya-Allah aku dapat peluang untuk pergi ( naluri kata macam xde je)

0 comments on "Digital SLR: SONY A350"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal