NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Saturday, January 28, 2012

Tumblr and Blog

Posted by Nono AB Jalil at 8:53 PM
Salam.... Hahhahha... 
Hari ni aku baru sign up TUMBLR. Aku sign up pun pasal aku tengok TUMBLR nie ada persamaan dengan BLOG. Boleh kata macam adik-beradik kembar tapi tak serupa. 


Banyak lagi yang aku tak tahu pasal TUMBLR nie. Pasal aku belum explore habis lagi. 


Aku tertanya-tanya jugak, ramai ke orang Malaysia yang ada akaun TUMBLR nie? Oh Belog memang lah ramai, tak dinafikan tapi aku tak tao nak pakai macam mana Oh Belog tu. Hahahah....

By the way, the link TUMBLR aku


0 comments on "Tumblr and Blog"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal