NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Friday, March 30, 2012

Baju Bundle Murah

Posted by Nono AB Jalil at 1:13 AM
Hehehe.. dah nama pun baju bundle kan?
Tak tao bundle?
Baju terpakai lah. Pakaian yang orang ambil secara borong 
then jual kat pelanggan dengan harga yang boleh kata murah lah jugak bagi aku.

Contohnya baju-baju nie..
Aku state price, mesti ada yang tak sangka harga dia. 
Memang murh giler.. Free Postage lak tu aku dapat.

Apa lagi?
Meh usha-usha sini...

kod_SP 31
RM 10

kod_PR 61
RM 15
 psssstt ! nak tao kenapa aku nak beli baju nie? 
Citra Kirana ada pakai baju yang sama macam nie dalam Sinetron Putri yang Ditukar.
hehehehe...

kod_PR 28
RM 15

kod_SP 57
RM 10

Amacam? Murah kan?? Hehehe....
Bundle pun bundle lah, asalkan poket aku basah sikit.

Happy shopping... :)

2 comments on "Baju Bundle Murah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal