NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Thursday, March 29, 2012

Giveaway Contest

Posted by Nono AB Jalil at 5:25 PM
Well, semakin banyak pulak aku tengok orang yang join contest-contest yang wujud kat blog nie.
(dah pasang niat dan angan-angan nak buat contest nie)

Hati nurani aku nie terdetik jugak nak buat. Well, apa lak pendapat korang ?
Kalau korang setuju, aku bercadang nak buat esok atau lusa atau minggu depan.
Disamping nak kasi korang hadiah, dapat lah jugak aku up kan traffics blog aku nie kan? :)

Kalau korang setuju, jangan lupa komen atau bagi pendapat.
Pendapat korang amat dialu-alukan.
heart




0 comments on "Giveaway Contest"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal