NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Saturday, March 17, 2012

Laman yang dapat bantu tambah pendapatan...

Posted by Nono AB Jalil at 3:10 PM
Sedia maklum sekarang nie terdapat pelbagai laman web yang boleh dikatakan membantu menambah pendapatan seharian korang.
Bagi golongan yang duduk rumah macam aku nie pun dah boleh dapat duit.
Memang lah tak banyak kan?

Tapi korang sure pernah dengar kan,
SEDIKIT-SEDIKIT, LAMA-LAMA JADI BUKIT..

Camtu jugak lah al-kisah aku.
Aku terlalu nak mengharapkan duit dari Nuffang pun payah gak.
Traffik aku sangat low. Buat masa nie, aku cuma dapat RM0.15 je.
Hehhehe... jadi aku cari alternatif lain.
Laman yang boleh mendatangkan duit dan tak perlu bayar apa-apa bayaran sebagai syarat nak dapat income.
FREE je. Trust me ! 

You may click this if u not believe me..

campaign image 
Link:

 
Link:

Antara 2 laman web tu, aku suka SAYS Malaysia pasal tu yang paling senag nak dapat duit.
Hehehhehe...

Happy income !

2 comments on "Laman yang dapat bantu tambah pendapatan..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal