NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Sunday, May 6, 2012

20tahun sudah?

Posted by Nono AB Jalil at 12:50 AM

Alhamdulillah...... 
Akhirnya aku telah mencecah umur 20tahun  pada hari ini ( 6 Mei ). 
Allah masih memberi aku kesempatan untuk hidup di atas muka bumi  - Nya.

( aku dan DSLR )

Bermula pada hari ini jugak aku kehilangan ayat `belas` pada umur aku dah dan akan menggunakan `puluh` untuk tahun yang akan mendatang.


Perkara yang SPECIAL terjadi pada harijadi aku :
;)
  •  Aku dapat hadiah DSLR Nikon pemberian dari ibu kesayangan aku. Memang aku tak pernah sangka mak aku nak belikan DSLR sebagai hadiah aku pada tahun nie. Thank you mum !   hihi
  • Kawan baik aku dan kawan PLKN aku tak lupa dengan harijadi aku. TERHARUNYA!!!!  heart


Daisypath Friendship tickers

0 comments on "20tahun sudah?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal