NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Thursday, May 24, 2012

Anzalna Nasir Support Aku Join Pencarian Dewi Remaja

Posted by Nono AB Jalil at 4:26 PM
Korang kenal tak dengan Anzalna Nasir?
Mesti ada yang kenal dan ada yang tak kenal~
Tak pe, meyh aku bagitao 

Kalau korang nak tao, dia nie adalah salah seorang peserta Finalis DEWI REMAJA 2009/2010.
Tak banyak details yang aku tao pasal dia nie tapi yang pasti dia nie ada kacukan Punjabi dan Cina 
( hampir la dengan aku yer tapi aku nie Bajau dan Cina )
I adore her so much !!!

Bila aku kata aku nak try nasib dalam Pencarian Dewi Remaja 2013/2014, dia support !
Tu yang aku happy sangat~
Nak bukti? Nie la dia bukti !



Tapi aku kurang pasti lah kelayakan yang macam mana yang dorang akan pilih selain daripada ada package .
Kalau para juri pilih peserta based on education, adui ! Mati la pasal aku lingkup la..
Heheheheh

6 comments on "Anzalna Nasir Support Aku Join Pencarian Dewi Remaja"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal