NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Thursday, May 3, 2012

Nikon D3100 vs Nikon D3000.

Posted by Nono AB Jalil at 2:03 PM
Klik Sini Untuk Join Giveaway Nono Lu and Feyras. 

Huhuhu... hello, hello and hello...
Sekarang nie aku tengah confuse la.
Birthday aku tak lama lagi ( 6Mei ), mak aku tanya aku, nak hadiah pe?
Aku jawab lah nak kamera besar ! Hheeheh.. mak aku tak tao DSLR, aku jawab lah kamera besar !

By the way, pada pendapat korang lah ? DSLR yang mana lebih bagus?
Nikon D3100 or Nikon D3000.
Aku perlukan pendapat untuk dua jenis DSLR ni je...

Sudi-sudi lah bagi pendapat... :)

0 comments on "Nikon D3100 vs Nikon D3000."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal