NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Wednesday, May 2, 2012

Status Glitterati

Posted by Nono AB Jalil at 5:36 PM
Klik Sini Untuk Join Giveaway Nono Lu and Feyras.

Heran bin Ajaib...
Sebelum nie, dah dua bulan aku kehilangan status Glitteri dan dapat status non-member kat Nuffnang sejak aku letak Advertlets kat blog aku..
Selepas aku remove Adverlets pulak semalam, hari nie aku LOG IN, tengok status aku kembali balik,
status Glitterati .

Dari situ aku dpat agak, Nuffnang nie senstif jugak eyh .. 
Rupanya dia tak nak ada `orang` lain selain daripada dia kat blog...

Kalau lah aku tahu dari awal, haish ! Dah aku remove awal-awal Advertlets dari blog aku.
Kalau tak, mesti `sen` aku pun dah naik jugak sikit......


0 comments on "Status Glitterati"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal