NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Sunday, June 10, 2012

Panggilan Akhir Buat Pemenang

Posted by Nono AB Jalil at 1:06 AM
Hari ni adalah hari terakhir korang dapt menuntut hadiah...
Selepas jam 12malam hari ni, korang dah tak boleh nak tuntut hadiah.

Semua pengeposan untuk hadiah SAGUHATI 1st Giveaway Nono Lu & Feyras akan dilakukan pada 11 Jun 2012 ( Pagi ).

Harap korang dimintak menuntut hadiah sebelum tempoh yang telah di nyatakan...

Chewah ! Skema betul ayat aku , kan ?

By the way, ini bukan gurauan..

Semua pemenang hadiah utama dah tuntut hadiah dan barang telah di post kan
( kecuali TOPUP ).

Bagi yang menang hadiah topup, aku akan bagi coupon number direct ke number korang pada 11 June 12 nie.

Bagi yang penerima hadiah SAGUHATI pulak, 8 dari 10 orang yang dah claim.
 Mana lagi 2orang ? Taknak hadiah ke ?

Nie nak bagi tao jugak kepada mereka-meraka yang bakal menerima hadiah saguhati nie, pengeposan menggunakan POS BIASA yang berSTEM rm1.
Jadi, kalau barang tak sampai atau hilang dalam proses penghantaran tu, tu diluar tanggungjawab aku pasal aku tak kerja dengan pos office yer ^^ .

Jangan tuduh aku tak hantar pulak, pasal aku dah siap snap picture nie dan tulis alamat korang untuk pos item korang 11 June nie .

Bagi yang nak semak korang menang ke tidak, tekan link kat bawah.

3 comments on "Panggilan Akhir Buat Pemenang"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal