NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Thursday, July 26, 2012

Kristen Stewart curang !!

Posted by Nono AB Jalil at 5:43 PM
Pasti ramai yang kenal kan dengan pelakon cerita Twilight ni?
Yes ! I`m talking about her~


Isabella Swan ( Twilight ) a.k.a Kristen Stewart !!!

CHEATS ON


Edward Cullen ( Twilight ) a.k.a Robert Pattinson 

Nampak artikel ni?

KRISTEN CHEATS ON ROB !!






Tapi adat lah kan dunia sekarang, 
dulu banyak kes LELAKI yang curang sekarang ni, 
apabila lelaki dah ikhlas, 
PEREMPUAN yang akan CURANG .
Jangan lupa ! Perempuan jugak ada sifat membalas !

Well, aku menyatakan nie berdasar pengalaman aku sendiri.
Bila aku dah ikhlas dengan si ex ni dulu, dia pulak curang.
Tu yang jadi aku curang balik dengan pasangan aku selepas ex aku.
Cerita yang sama jadi kat tunang aku dulu,
punca kenapa dia curang dengan perempuan.

Tapi sekarang alhamdulillah~
Aku tetap setia dengan tunang aku sekarang pasal kisah yang berlaku dulu pun tahun 2010.
Dah lama pun berlalu :)
Aku harap tunang aku pun camtu jugak dengan aku walaupun jauh sekarang nie :D



0 comments on "Kristen Stewart curang !!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal