NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Tuesday, October 2, 2012

Using Hair Chalk

Posted by Nono AB Jalil at 11:12 PM
Lama betul aku tak update entry~

Ok~ to the point.
Korang tao tak apa tu Hair Chalk?
Haaa~ benda nie la namanya Hair Chalk !

( p/s: boleh digunakan untuk mewarna rambut juga sebenarnya [ bahan untuk seni ] )

Nampak tu? Benda ini boleh digunakan untuk chalk kan rambut. Ia nya tidak kekal dah bila dibilas, warna nya akan hilang.

By the way, tujuan aku sebenarnya bukan nak promot benda nie pon.

Aku nak tunjuk gambar. 1st time aku pakai nie sebenarnya dan ini hasilnya. 


Red Green Blue

Lepas ni, tak perlu aku nak dye kan rambut dah. 
Pakai tu pon okay ^^ 
Sekian...


0 comments on "Using Hair Chalk"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal