NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Wednesday, February 20, 2013

3rd Giveaway ( Maybe )

Posted by Nono AB Jalil at 4:58 PM
Bagi yang tak tahu, yupe ! 3rd Giveaway.. 1st Giveaway and Mini Giveaway dah berlangsung last year, so can be call this time 3rd Giveaway kan (dalam perancangan). Agak lama aku menghilang tahun lepas sejak dari bulan Julai 2012 sampai Januari 2013. Blog aku berupdate ( benda nonsense ) tapi aku tak blogwalking disebabkan terlalu busy ( takda siapa kisah pun kalau aku bercerita ) . 



Sekarang aku terfikir nak aktif kan diri semula dengan blog nie. Hahaha.. Start menyibukkan diri dengan blog since awal bulan ni tadi. Eh.. bukan nie aku nak bercerita. 

Skip to the point, aku nak buat Giveaway aku yang ke-3 cuma aku agak blur nak bagi hadiah apa. Apa yang korang minat untuk hadiah? 

Tikar Evamatic?  *rujuk sini 
Perfume Sephora Gred AAA from Dubai? *rujuk sini
Contact Lens? *rujuk sini

Aku tak dapat nak bagi semua, sebab tu aku mintak pendapat untuk bagi 1 je. Pilihan terbanyak antara 3 di atas aku akan letak sebagai hadiah. Aku tak mampu nak support semua kos seorang diri. Hehehe.. Pasal aku jual benda tu bukannya untung banyak dan bukan hari-hari aku ada customer. Lagi-lagi aku yang masih hijau dalam bidang bisnes ni.

 Aku tak pandai pakai Top Referral, pasal aku tak tahu nak rujuk dari mana. 
So, aku cuma akan pakai Mr. Random je lah.

Lepas tu, aku nak cari 2 orang sponsors je, tak nak hadiah blog, kalau boleh nak hadiah barang je yang akan diterima. Kalau ada yang sudi tu, bagitahu lah. Hehehhe.. *kantoi tak malu

0 comments on "3rd Giveaway ( Maybe )"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal