NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Wednesday, February 13, 2013

Problem Facebook

Posted by Nono AB Jalil at 1:14 AM


Kebiasaannya aku tak aktif sangat dengan Facebook nie, kalau online pon aku, aku akan buka page aku je untuk chek-chek kot la ada order. Aku tak tao lah apa mimpi aku jadi aktif dengan Facebook siap post 3 updates lagi ( selalunya memang tak update ). Bukan tu je, terdatang rajin komen dekat page pulak sehingga mendatangkan masalah.

Mungkin ada sedikit kekasaran dalam ayat aku, aku dah jelaskan dan mintak maaf sampai 3x. Aku tak faham apa masalah segelintir dorang still nak tembak aku. 

Ayat aku macam nie : 

1. A- la~ A+ ya blood nok ada jngkitan la
Menjawab kepada soalan :
A- ka A+?

2. ou~ sbb msa kmk amik nursing course dlok~ blood test kmk A- ~ kmk tyk cdak apa mksd tok~ blood yg xda jngkitn ( mksd nya bkn hiv/aids ) kata cdak~ sorry if i`m wrong
Menjawab kepada soalan :
 Siti Nurfatwa, cne dpt info A+ ya ada jangkitan? + @ - ya faktor rhesus.. bukan jangkitan.. and most people with A blood group have A+.. peace..

3. dunno~ can`t recall~ i`m just remembered it as (+) n (-) tats why i`m saying sorry if i`m wrong coz tat was 2years ago ( last taken blood blood test ) once again, sorry if i`m wrong
Menjawab kepada soalan :
Siti Nurfatwa... How did you get that fact inside of your head? 
that's what we call as HIV- or HIV+


Not Answering but they says;

1. Dah org merlu darah derma jak la..byk berdengahh jak sorang ya..
2. btw,nk nympok ckit,A+ dn A- xda kaitn dgn ada jngkitn atau x...ya adlh fktor rhesus..sng cita grouping drah.....
3. Org asian slalu ada rhesus grup +ve cth o+ve, b+ve n so on... type rhesus -ve mmg jrg2 mok didapati.. mngkn 1 dlm 10 utk kta org asia .. rhesus -ve bkn mksd jgktn.. cm ia type blood yg ssh mok didapati..




Demi ALLAH aku kata kan aku takda niat pun nak sakitkan hati dorang. Memang secara terbuka aku minta maaf.. 
Aku kecik hati dengan orang yang komen `Dah org merlu darah derma jak la..byk berdengahh jak sorang ya.. `.

Dah lah kot.. Maybe last aku nak join issue kat page lagi lepas ni. Kalau join pun, muncul 1x je cukup la.

0 comments on "Problem Facebook"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal