NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Saturday, February 23, 2013

Sushi..

Posted by Nono AB Jalil at 1:06 AM
Short entry...
Huhuhu... Rindu aku nak makan sushi-sushi ni lagi... Sedap tak terkato...
Bila sebut pasal Sushi, mesti ada yang kira nie sushi dari Sushi King..
Tidak sama sekali, ni dekat restoran punya sushi..
Restoran dia dekat area Seremban 2, yang tak jauh dari Maybank kalau tak silap. 
*aku pun lupa pasal aku bukan orang sana, aku Sarawak punya orang 
Harga dia 3x lipat dong dari toko nya Sushi King. Waduh ! Kaget gue kok nengokin rega nya. Nasib bukan aku yang bayar, walaupun bukan aku yang bayar, waoh... Serba salah rasa aku dan aku tengok makanan tu dah macam `gold` konon nya. Hahhahah...
Aku cakap kat cinta aku, pergi Sushi King je lah lepas nie. Dapat makan berapa pinggan dah dengan harga yang macam itu. Hihihi..



0 comments on "Sushi.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal