NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Sunday, March 24, 2013

Apa Maksud Hudud ?

Posted by Nono AB Jalil at 10:25 AM
Semalam aku update status kat Facebook dengan tujuan nak bertanyakan soalan kepada pengguna Facebook yang lain. Yes ! Aku tanya apa maksud Hudud. Sejujurnya aku agak naif bila melibatkan isu agama disebabkan sejarah aku dibesarkan ( aku diam dengan datuk aku yang Cina masa kecik ) tapi tiada salah kalau aku bertanyakan sesuatu tentang ni, kan? Kita hidup memang dituntut untuk menuntut ilmu jugak kan? Soalan yang aku update semalam berbunyi macam ini ;

Got something i wanna ask here, what is the meaning of HUDUD?
Some of you( those who already know me ) might be already know that I'm kinda naive and lack of this when it's come to this matter coz of my situation..
I've been asked someone about this ( 3x times ) and she/he not helping me at all and makes me more confused by his/her words..
Apa maksud HUDUD ? I want the meanings... Tq...
*I'm serious about this
( *punca aku taip camni mungkin orang tu fikir aku main-main dan pura-pura tak tahu )

(*1st printscreen)

(*2nd printscreen)



Alhamdulillah jugak lah, dengan soalan yang macam tu, aku dapat respon dan penjelasan yang baik jugak.So, sekarang aku dah faham dan tahu maksud Hudud, bukan sekdar Hudud, Sekular pun aku dah tahu.. Aku berterima kasih sangat-sangat. Ada yang yang guna ayat, "senang cerita Google je", no... apa gunanya aku update ke Facebook untuk tanya soalan ni?
Aku cuma nak baca dan memahami pendapat individu. :)


0 comments on "Apa Maksud Hudud ?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal