NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Friday, April 5, 2013

Time kangkang kononnya nikmat

Posted by Nono AB Jalil at 9:47 PM

Title saja sudah cukup macam berbaur lucah. Harap maaf, memang terdapat sedikit lucah tapi aku tetap nak update sebagai pengajaran segeinlir manusia di luar sana. Bagi aku, pantun ni sangat ringkas, padat dah mudah difahami. Mintak maaf jikalau ada sesiapa yang terasa. Kalau dipandang dari segi logik nya, potongan setiap pantun itu memang tersirat pengajaran dan kebenarannya. Aku tahu, walau sekadar posting macam ini tak kan merubah keadaan yang sedia ada yang dah berlaku dalam dunia kita sekarang, apa-apa pun, baca lah petikan di bawah. Mudahan membawa sedikit pengajaran pun tak apa walaupun bunyi bahasa nya agak kurang ajar.


Bermula dgn sekadar mengurat
Lalu bertemu di satu tempat
Maka tangan pun mula melorat
Lawan peluk tak kurang hebat

Bila peluk sama rapat
Nafas pun tersekat-sekat
Baju sendat turut terangkat
Gunung berluruh turut d’pnjat

Tinggi rendah,bacaan disukat
Jarum meter bepusing ligat
Lubang kosong mula tersumbat
Habis longgar dlunya ketat

Ular sakti menikam tepat
Bisa terpancut kononnya ubat
Ubat cinta tak pernah tergugat
9 bulan perut sarat

Dulu kosong skrg berat
Bila d’tnya kata terjerat
Time kangkang kononnya nikmat
Cepat lah abg cepat lah cepat
Pikir dunia tak ingat akhirat
Dapat baby di buang merempat
Masalah selesai kononnye selamat
Buat dulu pastu taubat

Tapi skrg sudah terlambat
Segala amalan di hitung di catat
Tunggu lah masa tunggu lah saat
Di akhirat kelak HANG TAKKAN SELAMATTT.

Pendapat? Agak kurang ajar tapi kenyataan untuk segelinitir pihak kan?

2 comments on "Time kangkang kononnya nikmat"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal