NonoChan

Anda STALKER yang ke-

Nono Says - Page

Saturday, June 14, 2014

Ragnarok Online 2

Posted by Nono AB Jalil at 2:22 AM
Jeng jeng jeng ! 
Bukan apa aku nak update pasal Ragnarok Online 2 ( RO2), aku update sebbab aku addict gila dengan game online ni. Yea... and 1 more things... In Game Name ( IGN ) aku tersenarai dalam 80 orang pemenang bertuah. Of course i`m happy.. 

Sebenarnya secara langsung aku tak tahu pasal even ni sampai la ada seorang guild member aku ni post dalam group..


Ada sesiapa berminat nak try game ni?

Boleh klil link RagnarokOnline2


Ya the only server now is VANIR.

Wanna know my IGN?

Ok here i got 2 characters that i always play.

1st - NonoBrittania - class SORCERER
2nd - PriestEuphemia - class PRIEST
(*character rambut kuning yang pakai spec tu is mine )


Nak di pendekkan cerita, IGN yang bernama PriestEuphemia itulah yang buat aku menang.
Hadiah? 
Baju dan cap.



0 comments on "Ragnarok Online 2 "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

- Nono Says: Desire for ❤ - Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal